pondělí 22. června 2015

Pytlíčkové pleťové masky z H&M

Zdravím po delší odmlce. Na úvod musím říct, že život bez internetu je pakárna. Jo, už to bude víc jak měsíc, co nám doma nefunguje internet. Je to dlouhá nervy drásající story, kterou vás nebudu zatěžovat :D ale výstupem této situace je fakt, že jsem neměla moc šancí psát příspěvky, nedejbože nahrávat fotky. Moje mobilní data jsou sežraná ani nemrknu a jestli jste někdy zkoušeli nahrávat na web foto se zpomalenou rychlostí mobilního internetu, tak... mě určitě chápete a soucitně pokyvujete hlavou. No nic, internet stále nejede, ale jelikož mám právě dnes příležitost, přináším nový kosmetický článek. A bude o mém oblíbeném - o pleťových maskách.


Málo kdo si kupuje kosmetiku v obchodních řetězcích typu H&M nebo nově třeba Lindex. K těmto výrobkům chybí jistá dávka důvěry a osobně můžu říct, že i kdyby neměly způsobit žádnou škodu, tak si zkrátka myslím, že budou úplně na nic. Ano, subjektivní odsouzení nepoznaného. Nicméně světlou výjimku v těchto vodách tvoří pytlíčkové masky na pleť z HMka. Lákaly mě už docela dlouho a jelikož jsem četla vcelku pozitivní recenze (dokonce někdy i nadšené recenze), rozhodla jsem se je vyzkoušet. Navíc jsem chytla akci 2+1 na kosmetiku, takže nekup to! :)



Hloubkově čistící - malinová

Čistící masky mě zaujmou vždycky jako první. Malinová varianta je založená na jílovém základu a kromě malin obsahuje i výtažky z manga, meruňky, broskve a granátového jablka. . Maska opravdu voní po malinách, ale tak nějak hodně chemicky. Krom malin a celkově ovoce z ní cítím ještě něco, jakoby lehce nahořklou vůni. Konzistence je ideální, ani moc hutná ani moc řídká. Pohodlně se tedy nanáší na pleť a jak bývá zvykem, působit se nechává do uschnutí, přibližně 10-15 minut. Dobře se smývá. Doporučuji nejdříve navlhčit celý obličej a až poté smývat masku po částech. Mně jedno balení (12 ml) vydrželo na tři aplikace s tím, že jsem maskou nijak nešetřila.
Po použití je pleť jemná a na pohled taková naleštěná, získá zdravý lesk. Maska dokáže vcelku i pleť vyčistit, nicméně nelze čekat zázraky. Zaregistrovala jsem i stažené póry.






Hydratační - kokosová

Kokos je jistě lákadlem pro mnohé z nás. Narovinu říkám, že jsem ještě nepotkala hydratační masku, která by něco významného svedla (na mysli mám masky, které musíte na obličej napatlat, nepočítám třeba plátýnkové masky). A ani tady tomu nebylo jinak. Maska docela pěkně voní, ač taková ta opravdová vůně kokosu to není. Konzistenci bych přirovnala k hutnějšímu a hůře roztíratelnému krému, ale jako maska je fajn. Maska nezasychá tak jako jíl, takže se dobře smývá. Nijak neštípe, nedráždí, ale na druhou stranu nedělá ani nic pozitivního. Možná jsem už zvyklá na jiné, super výrobky, a tak vidím tenhle produkt prostě trochu bleději a možná, že někdo by s ní byl spokojená. Špatná není, ale jestliže máte suchou nebo jakkoliv devastovanou pleť a chcete vidět výsledek, tak tady ho zřejmě nezískáte.




Rozjasňující maska pro unavenou pleť - minerály z Mrtvého moře

Musím říct, že tuhle masku jsem vzala tak nějak automaticky podle obrázku aniž bych četla popisky. Totiž když vidím "Mrtvé moře" ve spojitosti s maskou, okamžitě mi v hlavě blikne "čistící". A to jsem se tentokrát spletla. Maska má rozjasnit unavenou pleť. Nebudu chodit kolem horké kaše a narovinu říkám, že kdybych neměla čich, nepoznala bych, jestli mám na obličeji tuto masku a nebo kokosovou. Obě dvě jsou stejné, stejně zbytečné, kokosová pouze líp voní. No fakt. Je to škoda, protože HM má těchto masek na výběr spoustu (rozumějte - u nás se většina neprodává), ale asi by mě už ke koupi nepřiměly.



Varianty masek:


Co vy a kosmetika z podobných obchodů?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


12 komentářů:

  1. páni, ono jich je už tolik? :) už jsem jich pár vyzkoušela a jsou fajn, mám je ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na prodejně jich je vždycky jen zlomek :)

      Vymazat
  2. Keď som v H&M, vždy sa pozerám aj po stojanoch s kozmetikou, ich produkty majú krásne obaly a vyzerajú lákavo, ale doposiaľ som si ešte nič mimo drogérie nekúpila. Neviem prečo, ale vždy, keď niečo potrebujem, zamierim do DM a nenapadne mi ísť do obchodu s oblečením, kde - okrem iného - predávajú aj kozmetiku. Na tú malinovú masku som počula chvály, ale sama som ju ešte neskúšala. **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. asi by mě nejvíce lákala kokosová, ale hlavně kvůli vůni :) miluji kokos <3...
    Nevěděla jsem, co všechno se dá sehnat v HM :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Asi nějakou vyzkouším, líbí se mi i jejich vzhledy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle masky jsem zaregistrovala a moc ráda vyzkouším, obzvlášť, když je celkem široký výběr variant:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je variant o.O Já nějakou zkusím a udělám si na ně názor sama, někdo je chválí, jiný miluje, a já jsem z toho jelen :D Co se týče internetu, mě by to třeba docela zajímalo, taky jsem kdysi problémy s internetem řešila ;) A soucítím s tebou.

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to delší story :) ale ve zkratce: máme internet přes wifi od souseda, neb v našem bytě jiná možnost není. A soused net neplatí, má dluhy a tudíž my díky němu nemáme připojení. Takže tak nějak :)

      Vymazat
  7. Už jsem se začínala bát, že jsi s blogováním skončila nebo skončit chceš. Po pravdě by mě ani nenapadlo kupovat si kosmetiku v H&M. Masky jsem tedy ještě nezkoušela, ale vypadají velice lákavě. Chtěla bych se tě ještě na něco zeptat. Mám taky blog a zajímalo by mě, jestli nevadí, když používám stažené fotky třeba od Essence a tak. Jestli tam musí být uveden nějaký zdroj nebo jestli je to jedno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče fotek o oficiálních stránek, tak já zdroj někdy uvedu, někdy ne. Co se týče všech ostatních fotek (zejména fotek z jiných blogů, osobních stránek, Pinterestu atd.), tak zdroj uvádím vždy, je to slušnost :)

      Vymazat
  8. Já mám tu kokosovou a ještě jsem si ji nedala, šetřím si ji na nějakou skvělou příležitost.. :-) a ta malinová mě taky láká, asi si ještě pro nějakou skočím :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, nevěděla jsem, že je jich tolik druhů Oo Ale na tu malinovou už dlouho koukám, tak ji asi někdy vyzkouším x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)