čtvrtek 4. června 2015

Vanilkový šampon a maska Balea

V jednom z minulých fotopřehledů novinek z drogerie jsem zmiňovala novinku (tedy mám za to, že se jedná o novinku, dříve jsem tyto výrobky v DMku nezaregistrovala) od značky Balea, a to vanilkovou řadu obsahující šampon, kondicionér a masku na vlasy. A slibovala jsem, že pokud bude za něco stát, zmíním se o ní. Na první pohled mě řada zaujala a jelikož jsem už něco z vlasové kosmetiky Balea dříve vyzkoušela a výrobky byly fajn, šla jsem i do této vanilkové. Totiž - dejte do něčeho vůni vanilky a jsem vaše.

Pořídila jsem si dvojici šamponu a masky. Kondicionér jsem nechala v regálu, jelikož kondicionéry nepoužívám, nevidím v nich smysl. A jak si výrobky vedly?


Předně můžu říct, že oba produkty mám již vypotřebované a v koupelně mi už sídlí nová plná balení. Což je jistě dobré znamení, ne? :) Jedním z důvodů, proč jsem si produkty, respektive zejména šampon, pořídila, je fakt, že neobsahují silikony. Není to tím, že bych se obecně zajímala o složení kosmetiky, ale silikony mi v šamponech vadí a plihnou mi po nich vlasy a dříve se mastí.

Co nesnáším je, když na německy psaných etiketách není český štítek. Německy neumím totiž ani . Ale pokud jste mým opakem, třeba si počtete :D Šampon krom vanilky dále obsahuje mandlový olej a je určen pro poškozené vlasy. Vlasy regeneruje až ke konečkům a dodává jim lesk.



Prvním dojmem z šamponu je jistě vůně. Krásná sladká vanilková, ale taková spíše decentnější, žádný leptač sliznic. Dobře pění a i navzdory absence silikonů vlasy při mytí necuchá. Nicméně následná péče v podobě masky či kondicionéru je nezbytností. Umyté vlasy vydrží déle pěkné, ale to připisuji právě nulové hodnotě silikonů. Když výdrž porovnám s jiným bez-silikonovým šamponem, vlasy vydrží do dalšího mytí stejnou dobu. Co se týče regeneračních či jiných ozdravných účinků, ty nepozoruji. Nicméně musím říct, že tohle nedokáže snad žádný šampon a veškerou práci v tomto směru odvádí spíše masky a jiné péče. Ale i tak jsem si šampon oblíbila a budu jej kupovat pravidelně. Navíc za tu cenu - 25 Kč... 



Pečující maska je "překvapivě" taktéž určena na poškozené vlasy a má za úkol je regenerovat a dodat jim lesk a hebkost. Stejně jako šampon neobsahuje silikony, čemuž ale už nepřikládám význam, jelikož v maskách, které se neaplikují ke kořínkům vlasů, mi silikony nevadí, ba naopak. 




Maska taky pěkně vanilkově voní a má spíše řidší konzistenci, asi jako běžný pleťový krém. Nicméně z vlasů nijak nestéká. Po použití jsou vlasy jemné, dobře se rozčesávají, maska je nijak nezatěžuje. Přijde mi, že po vysušení jsou vlasy méně krepaté. Ovšem balení masky je vcelku malé a já navíc s maskami nešetřím, tak byla brzy fuč. Chtěla bych upozornit, že ty, které jste zvyklé pouze na masky typu Gliss kur, možná nijak neoslní. Nevyčaruje vám po smytí ty extra klouzající vlasy, což ale mimochodem není nijak na škodu. Mě osobně něčím oslovila, ačkoliv nedokážu přesně specifikovat čím. Zažila jsem totiž už lepší masky. Nicméně kombinace vůně, ceny a účinků je to super kup a za cenu 60 Kč za 200 ml) doporučuji, stejně jako šampon, vyzkoušet :)

Líbí se mi, že je obsah masky chráněn fólií.



Škoda, že v řadě není ještě bezoplachové šplíchátko jako má právě Gliss kur nebo Dove, to bych ocenila. :)

Důkaz místo slibů - vypotřebované produkty :)

Máte zkušenosti s vlasovou kosmetikou Balea? Je něco, co můžete doporučit?

P.S.: ráda bych ještě jednou vyzvala čtenářku s nickem Wikira, aby se mi ozvala na mail ohledně výhry v poslední giveaway o mystery box. :)
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


18 komentářů:

  1. Tak to PS je úplně nejlepší z celého článku :D
    Jinak jsem toho od Balea na vlasy moc nezkoušela. Jen ochranný sprej při žehlení vlasů a byl super.

    OdpovědětVymazat
  2. Je, tak to je super, že jsem tuhle recenzi našla, protože zrovna včera jsem na výrobky koukala a říkala si, jestli do nich jít nebo ne, teď už vím, že ano :-). Jinak, když na výrobek zapomenou nalepit českou etiketu, tak to mě taky úplně dohání k šílenství :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tuhle vanilkovou řadu taky před nedávnem ukořistila, ještě jsem nezkoušela, takže účinky na moje vlasy neposoudím, ale vůně se mi naprosto trefila do vkusu..pro vanilku mám v kosmetice slabost:-)

    OdpovědětVymazat
  4. nemám zkušenosti s těmito produkty, ale tu masku bych zkusila :)) možná i šampon...

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna včera jsem koukala na vlasovou kosmetiku od Baley a přemýšlela jsem, jestli bych měla něco zkusit nebo ne. Tak díky že jsi za mě rozhodla. Určitě něco zkusím.
    http://makeuploverbeth.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vanilka a mandle, to je moje, takže rozhodně si musím toto combo pořídit :)

    Essence event

    OdpovědětVymazat
  7. bože to musí voňať úplne skvele ak to je vanilka :3 Vanilku zbožňujem... Super recenzia :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tuhle novinky jsem také v drogerii nezaregistrovala :D Používám šampon od Cien, ale Balea s vůní vanilky mě teda dost láká :D možná, že ho vyzkouším, každopádně děkuju za tip :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, za vyzkoušení určitě stojí :)

      Vymazat
  9. Jsem jak ty, taky mi silikony nevadí, pokud nejdou ke kořínkům a pokožce hlavy :) Já používám od Baley svoji stálici, šampon na barvené vlasy, ale na tu masku bych mrkla :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  10. Vanilku taky zbožňuji, takže tohle asi budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  11. Balea je fajn. :-) Mám od nich šampon na barvené vlasy a je parádní. Ale taky mi na něm chybí český popis.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to nutně potřebuji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
  13. Baleu mám ráda, ale šampony jsem ještě nezkoušela, protože naprosto zbožňuji Syoss. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se Syossem můžu porovnat a aspoň podle toho, co vyhovuje mně, tak můžu říct, že Balea je lepší :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)